Често поставувани прашања (ЧПП)

Мој профил

  1. Како да се регистрирам на Ananas платформата?

Постојат три начини: 

  1. Со е-mail адреса
  2. Преку Google и/или 
  3. Преку Facebook

 

(I) Чекори за регистрација со е-mail адреса

  1. Кликни на копчето „Креирај профил/Најави се“ кое се наоѓа во горниот десен агол;
  2. Кликни на „Регистрирај се“;
  3. Внеси ја твојата е-mail адреса, име, презиме и лозинка, а потоа кликни на „Регистрирај се“;
  4. Доколку регистрацијата е успешно завршена, на екранот ќе се појави порака и истовремено ќе ти биде испратен е-mail;
  5. По успешната регистрација, треба да го отвориш е-mail-от за добредојде што е испратен на e-mail адресата што го имаш наведено при регистрацијата, потоа притисни го копчето „Потврди го твојот е-mail“ и
  6. Откако ќе го притиснеш копчето „Потврди го твојот е-mail“, автоматски ќе бидеш пренасочен на твојот нов профил на Ananas. 

 

Честитки, успешно комплетирана регистрација.

 

(II) Чекори за регистрација преку Google

  1. Кликни на копчето „Креирај профил/најави се“ кое се наоѓа во горниот десен агол;
  2. Кликни на „Регистрирај се“;
  3. Кликни на копчето „Продолжи со Google“;
  4. Автоматски ќе бидеш пренасочен на твојата е-mail адреса на Google каде што треба да се најавиш; 
  5. Следно, ќе бидеш пренасочен на твојот нов профил на Ananas и 
  6. Откако ќе ги обработиме твоите податоци, ќе бидеш пренасочен на почетната страница. 

 

Честитки, успешно комплетирана регистрација.

 

(III) Чекори за регистрација преку Facebook профил

  1. Кликни на копчето „Креирај профил/најави се“ кое се наоѓа во горниот десен агол;
  2. Кликни на "Регистрирај се";
  3. Кликнете на копчето „Продолжи со Facebook профил“;
  4. Автоматски ќе бидеш пренасочен на страницата на Facebook каде што треба да се најавиш со твојот профил со внесување на  е-mailадреса, мобилен телефон, лозинка и
  5. Следно, ќе бидеш пренасочен на твојот нов профил на Ananas и 
  6. Откако ќе ги обработиме твоитее податоци, ќе бидеш пренасочен на почетната страница. 

 

Честитки, успешно комплетирана регистрација.

 

(IV) Што добивам со регистрацијата?

Бесплатната регистрација ти ги нуди следниве бенефити:

  • Заштедување на време преку брз шопинг (checkout) веќе од наредното пазарење како и меморирање на адресата за испорака за идни купувања;
  • Почесен член на Ananas + клуб (придружи се на Ananas + клуб, собирај поени и уживај во промотивните понуди и награди за членовите);
  • Статус на нарачка: полесен пристап и преглед на минати нарачки и фактури;
  • Оценување на производите и продавачите и
  • Способност за креирање персонализирана листа на желби;

 

(V) Дали регистрацијата е задолжителна за купување?

Не е задолжителна, но регистрираните корисници имаат пристап до дополнителните бенефити од точка IV. Гостите-посетители на платформата (купување без регистриран профил) имаат можност да ги користат информациите што ги внеле при купувањето за регистрирање веднаш по нарачката. Личните податоци и информации за плаќање се веќе внесени при нарачката и нема потреба од повторно внесување. Дополнително, по првото купување со картичката, регистрираните корисници се стекнуваат со статус на корисник Ananas + клуб (види повеќе во полето Ananas + Клуб).

 

(VI) Зошто морам да ги оставам мојот телефонски број и е-mail адреса?

Потребно е да се наведе телефонскиoт број, за да можеме да те контактираме во врска со одредена нарачка и/или испорака и/или за враќање на производот, а доколку избереш испорака до Ananas Пакетомат, потребно е да го внесеш и телефонскиот број кој бил наведен при купувањето.

 

Неопходно е да ја наведеш твојата е-mail адреса, бидејќи само вака ќе можеме да ти испратиме одговори на сите твои прашања поставени до одделот за Поддршка на корисници. Твојата е-mail адреса ни е потребна во случај да ја заборавиш лозинката. Доколку сакаш, на оваа е-mail адреса ќе ти испратиме и известувања за најновите производи, попусти и промоции.

 

При изборот на испорака до Ananas Пакет зона или Ananas Пакетомат, ќе го добиеш твојот идентификациски QR код или нумерички код преку е-mail порака.

 

(VII) Како можам да ги ажурирам личните податоци на мојот профил и како можам да ја променам лозинката?

За да можеш да ги ажурираш твоите лични податоци како регистриран корисник, треба да се најавиш на твојот профил, каде можеш да ги ажурираш името и презимето, телефонскиот број, датумот на раѓање, пол и лозинка.

 

Чекори за ажурирање на податоци и промена на лозинка:

  1. Кликни на линкот за уредување податоци;
  2. Направи промени во формуларот за лични податоци и 
  3. Зачувај ги промените со кликнување на копчето „Зачувај промени“.

 

Чекори за промена на лозинка:

  1. Внеси ја твојата тековна лозинка во формуларот за податоци за најавување;
  2. Напиши ја новата лозинка и 
  3. Зачувај ги промените со кликнување на копчето „Зачувај промени“.

 

(IX) Дали е безбедно да ги оставам податоците од мојата платежна картичка?

Нашата главна задача е сите твои податоци да бидат соодветено обезбедени. 

 

Твоите лични податоци се заштитени со користење на водечкиот безбедносен протокол на Интернет и во согласност со PCI DSS стандардите за безбедни плаќања.

 

Чекори за додавање на платежна картичка:

  1. Kликни на твоето име во горниот десен агол;
  2. Кликни на копчето “Платежни картички”;
  3. Одбери една од можностите:

- веќе зачувани податоци од платежна картичка или 

-внеси информации за нова платежна картичка со кликнување на копчето „Нова картичка“;

  1. Откако ќе кликнеш на копчето „Нова картичка“, ќе ти се отворат празни полиња кои треба да ги пополниш со податоците од картичката што сакаш да ја внесеш на платформата и 
  2. Притисни го копчето „ПЛАТИ“ за комплетирање на трансакцијата.

 

(X) Каде може да ги видам сите мои нарачки?

Чекори за проверка на историјата на твоите нарачки:

  1. Кликни на твоетоиме во горниот десен агол и
  2. Кликни на копчето “Нарачки и поплаки”

 

Сите твои претходни нарачки ќе бидат наведени автоматски.

 

(XI) Каде и како можам да ја внесам или изменам мојата адреса за достава?

Чекори за ажурирање на адресата:

  1. Кликни на твоето име во горниот десен агол;
  2. Кликни на копчето “Адреси”
  3. Кликни на знакот + над „Додај адреса“;
  4. Внеси ги бараните податоци и
  5. Кликни на копчето „Додај адреса“

 

(XII) Каде и како можам да се зачленам за да ги добивам најновите известувања за производи, трендови и посебните понуди на Ananas?

Можеш да се регистрираш на Ananas newsletter на два начина:

  1. Кога се регистрираш, избери ја опцијата: „Сакам да добивам известувања за најновите производи, попусти и промоции“ или 
  2. Можеш да ја внесеш твојата е-mail адреса најдоле на почетната страница, во делот “Биди во тек!” 

 

2. Пријавување

Корисникот кој се регистрирал со редовниот метод може да се најави на платформата користејќи го неговиот е-mail и лозинка. Корисниците можат да се логираат и преку опцијата за најавување преку нивните профили на Facebook или Google.
 

  1. Купување

(I) Зошто да купуваш онлајн?

Онлајн купувањето  ти нуди можност за брзо и лесно да ги нарачаш производите што ги сакаш, да ги споредиш понудите и цените, да следиш намалувања и попусти, брзо да го добиеш нарачаниот производ и да заштедиш на време. Со еден клик, можеш да најдеш различни производи од голем број трговци. Можеш да купиш од било каде во било кое време од денот или ноќта, кога тебе ти одговара, преку мобилен телефон, компјутер или таблет. Плаќањето е едноставно и безбедно, а испораката е брза и прилагодена на твоето време и локација која најмногу ти одговара во дадениот момент.

 

(II) Како да го пронајдеш посакуваниот производ?

Секој производ можеш да го најдеш на два начина:

  1. Со користење на полето за пребарување

Внеси ги во полето за пребарување, кое се наоѓа на врвот на почетната страница, карактеристичните клучни зборови поврзани со посакуваниот производ - име, бренд, модел и/или кодот на производот.

  1. Преку делот “Категории”

Од менито „Сите категории“ пронајди ја категоријата на која припаѓа посакуваниот производ и во таа категорија барај го твојот продукт кој сакаш да го купиш.

 

(III) Како да го нарачам производот?

На два начина:

  • Самостојно на порталот или
  • Со помош на агентите за поддршка на корисници.

 

Самостојно преку платформата
Чекори за нарачка на производ преку самостојно и директно преку платформата

  • Кликни на копчето „Додај во кошничка“. Ако производот има неколку опции, ќе треба да избереш одредена варијанта на производот (боја, големина и слично.) пред да го додадеш во корпата;
  • Со кликнување на копчето „Додај во кошничка“, на екранот треба да се појави известување дека производот е додаден во кошничката;
  • Кликни на иконата за кошничка во горниот десен агол на екранот и треба да ти се отвори преглед на твојата нарачка со избраните производи; 
  • Купувањето се продолжува со кликнување на копчето „Продолжи кон плаќање“;
  • Кликни на копчето „Избери начин на испорака” и избери една од двете опции дали да продолжиш како гостин или да се регистрираш. Ако купуваш како гостин, секогаш можеш да креирар профил бидејќи на тој начин добиваш можност да станеш корисник на Ananas + клуб. Ако веќе имаш профил, најави се со твојата е-mail адреса и лозинка;
  • Ако продолжиш како гостин, тогаш кликни го копчето „Продолжи без профил“ и ќе ти се отвори прозорец со потребните податоци што треба да ги пополниш за да ја завршиш нарачката: име, презиме, телефонски број, е-mail адреса, град, поштенски број, улица и куќен број. Внесувањето го потврдуваш со кликнување на „Прегледај ја нарачката“;
  • Откако ќе ги внесеш твоите податоци, притисни го копчето “Прегледај нарачка”. Овде може да ги промениш твоите лични податоци. Ако кошничката и податоците за испорака се во ред, продолжи со плаќање со кликнување на копчето „Начин на плаќање“;
  • Може да избереш помеѓу плаќање со картичка или во готово при испорака;
  • По потврдувањето на податоците за испорака и испраќањето на фактурата, потребно е само да се согласиш со Општите услови за купување и користење и Политиката за приватност пред договорот и да кликнеш на копчето “Продолжи со плаќањe”.
  • Доколку е избрана платежна картичка како начин на плаќање, се врши пренасочување на страницата на давателот на услугата за интернет плаќање. На таа страница, внеси ги информациите за твојата платежна картичка, а потоа притисни го копчето „ПЛАТИ“;
  • Откако трансакцијата е успешно завршена, ќе добиеш e-mail известување и на екранот ќе се појави порака дека твојата нарачка е успешно примена.

 

Со помош на Ananas

Ако ти е потребна помош при нарачување на производ, можеш да ја контактирар поддршката за корисници. На располагање ти стојат две опции:

 

  1. Јави се на 0800 44400 и избери ја опцијата 2
  2. Разговарај преку официјалните профили на Facebook и Instagram

 

На крајот ќе добиеш потврда дека нарачката е успешно направена. Заедно со потврдата, ќе ти ја испратиме и спецификацијата од твојата нарачка.

 

(IV) Листа на желби

До секој производ, кај опцијата „Додај во кошничка“ исто така постои и опција за додавање на производот во персонална листа на желби. Списокот на желби ти овозможува да ги зачуваш производите за кои си заинтересиран и истите ќе бидат зачувани на твојот кориснички профил. Со ова можеш брзо и едноставно да ги најдеш и купиш. Списокот за желби е отворен само за регистирани коорисници.

 

(V) Како можам да ја изменам или откажам нарачката?

Нарачката можеш да ја откажеш сé додека истата се наоѓа во нашиот магацин и не е подготвена за испраќање. Тоа можеш да го направиш преку платформата во делот за “Нарачки и Поплаки” или преку контакт формата на страницата за поддршка на клиенти, односно со кликнување на копчето “Пиши ни” во горниот лев агол.

 

Нарачката може да се откаже со повик на 0800 44400 и со избирање на опција 3, додека нарачката не биде подготвена за испраќање.

 

(VI) Креирање на нарачка во својство на правно лице

Не можеш да нарачаш како правно лице или претприемач.

 

(VII) Купување за подарок

Производот можеш да го испратиш како подарок. Таквата нарачка се плаќа со платежна картичка. Доколку не сакаш примателот на подарокот да добие фактура, при внесување на податоците за испорака треба да ја внесеш адресата на примачот на подарокот, а како адреса за прием на фактурата треба да ја наведеш твојата е-mail адреса.

 

(VII) Можам ли да ја променам адресата за достава откако ќе ја креирам нарачката?

Не е можно да се промени адресата, но можно е откажување на нарачката во што е можно побрз временски рок т.е. пред да биде истата подготвена за испраќање. За да откажеш нарачка, види во делот “Како можам да променам или откажам нарачка?”

 

5. Плаќање

 

(I) Начини на плаќање

Производите што ги нарачуваш преку Ananas можеш да ги платиш на еден од следниве начини:

 

Со платежна картичка - (Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club) - Доколку се избере начин на плаќање со платежна картичка, автоматски ќе бидеш пренасочен на безбедна веб страница на давателот на услугата за интернет плаќање. На таа веб страна треба да ги пополниш информациите за платежната картичка. Доколку трансакцијата е завршена, ќе те информираме дека резервацијата на средствата е успешно извршена. Доколку си регистриран корисник, можно е зачувување на користената платежна картичка на твојата сметка.

 

По испораката на нарачаните производи, резервираните средства ќе бидат отстранети од твоајта картичка. Доколку трансакцијата не е извршена поради некоја причина, ќе те информираме за неуспешна трансакција. Потоа може да се обидеш повторно или да избереш друг начин на плаќање. Податоците за платежните картички се чуваат на безбедна и заштитена страница на Давателот на услуги за интернет плаќање во шифрирана форма и не се достапни на другите страни во процесот на плаќање. Податоците за платежна картичка не се достапни на Платформата во секое време, вклучително и ситуацијата кога регистрираниот корисник ќе ја зачувува користената платежна картичка на неговиот кориснички профил. При внесување на податоци за платежна картичка, доверливите информации се пренесуваат преку јавна мрежа во заштитена (шифрирана) форма со помош на протоколот SSL и системот PKI, актуелно најсовремената криптографска технологија.

 

При подигнување - Го плаќаш целиот износ на нарачката кога ја подигнуваш пратката. Плаќањето во готово при достава се врши исклучиво во готово.

 

(II) Како ја добивам сметката?

Ќе ја добиеш фактурата(ите) на трговецот од кој го имаш купено производот по електронски пат, откако производот ќе биде спакуван и подигнат од курир, заедно со Општите услови за купување и барањето за откажување.

 

(IV) Што правам во случај доколку плаќањето со картичка е одбиено?

Обиди се повторно подоцна. Ако плаќањето сè уште не е прифатено, провери ја состојбата на твојата сметка. Ако е сè како што треба и повторно не можеш да извршиш плаќање, јави се на 0800 44400, опција 2 или пиши ни преку страницата за поддршка на корисници.

 

6. Достава

(I) Општи информации за сите типови на достава

Се трудиме твоите нарачки да бидат испорачани во најбрз можен рок. Рокот за испорака се пресметува од моментот на потврда на нарачката, а статусот на пратката можеш да го следиш на страницата во делот “Статус на нарачка.” 

 

На денот кога курирот ќе ја подигне твојата пратка, ќе добиеш известување на твојата е-mail адреса дека пратката е подигната. Доставата се врши секој работен ден од 8 до 17 часот.

 

На денот на испораката, нашиот курир ќе те информира кога можеш да ја очекуваш твојата пратка. Услугата за испорака вклучува достава до врата.

 

Доколку избереш испорака преку Ananas Пакет Зона или Ananas Пакетомат, ќе можеш да ја подигнеш пратката во согласност со твоите обврски и работното време на избраната локација.

 

На денот на испорака на избраната локација, Ananas Пакет Зона или Ananas Пакетомат, ќе добиеш e-mail известување за кога ќе можеш да ја подигнеш пратката и ќе добиеш идентификациски код за наплата.

 

Доколку нарачаш повеќе артикли, постои можност нарачаните артикли да не бидат испратени сите од ист магацин, поради што твојата нарачка ќе биде поделена на неколку пакети со трошок за секоја поединечна испорака (прикажан на самиот пакет и пропорционално на тежината на секој пакет одделно) и различни времиња на испорака.

 

(II) Какви начини на достава постојат?

Начин на достава:

 

  1. Достава до дома

 

За сите нарачки, доставата се наплаќа по следниот ценовник:

 

Ценовник за достава

Тежина на пратката (кг)Трошоци за достава (МКД)
 до 30,00150,00
 од 30,01700,00

Напомена: Прикажаните цени за достава вклучуваат ДДВ.

 

Пакет со димензии 60x60x60 цм и тежина повеќе од 30кг се смета за повеќе од голем пакет. За предимензионирани производи доставата е бесплатна и се врши со двајца извршители (2Man). Времето на испорака на овие производи е 2-5 работни дена со најава еден ден претходно, како и на самиот ден на испорака.

 

Испораката за овие производи е до врата, без монтажа на уредот. Не собираме и транспортираме стари производи.

 

Една од вредностите на Ananas е тоа дека „Клиентот е крал“. За нас тоа значи дека сè што правиме, го правиме со цел да обезбедиме одлично корисничко искуство. Баш поради овој факт развивме различни можности.

 

(I) Испорака од магацинот на Ananas

Секој производ означен со значката Ananas Директ се наоѓа во магацинот на Ananas, што обезбедува побрза и поприфатлива испорака. За да може нарачката да биде испорачана следниот работен ден, производот треба да биде нарачан до 18 часот.

 

(III) Испорака од магацин на трговецот

Производите што не се во Ananas Директ ќе бидат испорачани директно од магацинот на трговецот. Време за испорака е 2-4 дена.

 

7. Бесплатна достава

Производите кои имаат бесплатна достава се сите оние производи означени веднаш до сликата на производот.

Бесплатна достава е достапна за потрошувачите кои се членови на Ananas + клуб (корисници на Ananas + клуб), но и за другите потрошувачи под следните услови:

Ananas+ корисници (A+)Други корисници (не A+)
вредност на пратката > 350,00 денари  вредност на пратката > 1.999,00 денари

Важно: Под пратка се подразбираат производи од еден продавач или излезени од еден ист магацин. Бесплатна испорака не е возможна во случај на испорака на голем производ со тежина од 30+ кг кој се испорачува како една пратка и бара испорака од минимум двајца добавувачи.

Упатство за пакување на пакет

Прилагоди го пакувањето на големината на производот

На пример: Ако враќаш книга, спакувај ја во плико или кутија што одговара на големината на книгата. Треба да оставиш само 5 цм од страните на пликото или кутијата. За дополнително осигурување на предметот, можеш тоа да го направиш со некој мек материјал како стиропор, сунѓер, стар весник или да го завиткаш во стреч фолија пред да го спакуваш во транспортното пакување.

Транспортната амбалажа мора да биде цврста

Важно е пакувањето да биде јако и цврсто. Ако пакувањето е претходно користено, провери го и увери се дека нејзината надворешност не е оштетена, ниту пак рабовите се искористени. Доколку има некакви налепници, тие мора да се отстранат за да не дојде до ситуација пратката да биде одбиена од курирот.

Дополнителна безбедност за твојата пратка

Во зависност од содржината на пратката што ја враќаш, потребно е дополнително да го заштитиш производот пред да го ставиш во кутијата т.е. потребно е да го завиткаш во стреч фолија пред да го ставиш во транспортната кутија.

Откако ќе го ставиш производот во кутијата, преостанатиот празен простор пополни го со стар весник или сличен материјал за дополнителна заштита. На овој начин, го заштитуваш производот од оштетување кога твојата пратка ќе дојде во контакт со други кутии.

Последна фаза за идеално спакувана пратка

Кога ќе ги завршиш сите горенаведени чекори, затвори ја кутијата и залепи ја со широка селотејп трака неколку пати.

Печатење на идентификациски број (LPN)

Во случај пратката да е испорачана преку услугата Ananas Директ, тогаш во пакетот ќе има идентификационен број (LPN), кој се користи и за повратна испорака.

Во случај да се вратат повеќе производи, од различни трговци, треба да го користиш оној идентификационионен број кој е по трговец, оној што доаѓа заедно со кутијата или оној што ти бил доставен од Поддршката за корисници.

Доколку е можно да се пакуваат производи од различни трговци во една кутија, важно е кутијата да има идентификационен број за секој трговец.

Идентификациониот број што треба да се спакува заедно со производот ти е испратен во е-mail-от за потврда. Истот така, можеш да ја контактираш и Поддршката за корисници за да го добиеш идентификациониот број.

Враќање повеќе производи одеднаш?

Поднесени се повеќе барања, а Поддршката за корисници те извести дека курирската служба ќе ги подигне одеднаш?

Во случај да се вратат повеќе производи, од различни трговци на мало, треба да го користиш оној идентификационен број кој е по трговец, оној што доаѓа заедно со кутијата или оној што ти бил доставен од Поддршката за корисници.

Доколку е возможно пакување на производите од различни трговци во една кутија, важно е кутијата да има идентификационен број за секој трговец.

8. Статус на нарачка

Како да го пратам статусот на мојата нарачка?

Ќе добиеш бројот на нарачка на твојата е-mail адреса. Бројот на нарачката можеш да го најдеш на спецификацијата на нарачката под името “ID” во горниот лев агол.

Исто така можеш да ја следиш твојата нарачка на делот од страницата насловен “Нарачки и поплаки” до која пристапуваш преку корисничкото мени како регистриран/најавен корисник.

Доколку сакаш, можеш да ја контактираш нашата служба за корисници и ние ќе ти дадеме повратни информации за тоа кога можеш да очекуваш испорака и каде се наоѓа моментално.

Зошто мојата нарачка доцни?

Доколку твојата нарачка доцни, јави се на Ananas бројот 0800 44400 и избери ја опцијата 4 или контактирај не преку контакт формата на делот од страницата насловен “Пиши ни”. Ќе се потрудиме да ти дадеме брз и точен одговор.

Зошто една пратка ја добивам во повеќе различни пакети и притоа одвоено ја плаќам доставата?

Од магацинот на трговецот

Доколку потрошувачот нарачал производи од различни трговци и истите се испорачуваат од различни магацини, тогаш производите ќе бидат доставени до потрошувачот преку посебни пратки за кои ќе има поединечни трошоци за испорака, пресметани во согласност со тежината на производите.

Доколку клиентот не е член на Ananas + клуб, испораката за нарачки од една локација чија вредност е поголема од 1.999,00 денари е бесплатна.

Доколку потрошувачот е член на Ananas + клуб, испораката за нарачки од една локација со вредност поголема од 350,00 денари е бесплатна.

За сите нарачки со единечна тежина над 30кг ќе се наплаќа достава на производи и од магацинот на трговецот и од магацинот на Ananas.

Од магацинот на Ananas

За редовните корисници, испораката е бесплатна за пратки над 1.999,00 денари. За Ananas + клуб корисници, испорката е бесплатна за пратки над 350,00 денари.

За сите нарачки со единечна тежина која е над 30кг, испораката ќе се наплаќа и од магацинот на трговецот и од магацинот на Ananas, за сите корисници.

9. Ananas + Клуб

Ananas + клуб е програма за лојалност која обезбедува разно-разни придобивки за потрошувачите и корисниците на оваа програма. Една од нив е бесплатна достава за сите пратки во вредност од над 350,00 денари, без разлика дали се испорачуваат од магацинот на Ananas или од магацинот на трговецот на мало и чија тежина на индивидуален пакет не надминува 30кг.

Секој регистриран корисник кој ја зачувал платежната картичка на платформата ananas.mk, може да стане член на Ananas + клубот.
Кога потрошувачот ќе стане член на Ananas + клуб, членството трае 90 дена. Доколку во тој период (90 дена) потрошувачот изврши набавки во вкупен износ од најмалку 2.999,00 денари, членството и правото на бесплатна достава се продолжуваат и во наредните 90 дена. Точниот датум на стекнување, обновување и истекување на членството се соопштува на страницата на корисничкиот профил на членот на Ananas + клуб.

10. Рекламација и поврат на нарачките

Рекламација

Доколку сакаш да поднесеш жалба за било кој производ купен на нашата електронска платформа, тоа можеш да го направиш преку платформата на делот од страницата насловен како “Нарачки и поплаки”. Чекорите се следниве:

  • Прво, клиентот треба да отиде на списокот со нарачки и да ја избере нарачката за која сака да приговара, со вметнување на ID-то на нарачката;
  • По изборот на нарачка, клиентот оди на страницата на таа нарачка каде што може да ги види сите производи кои се составен дел од нарачката. На секој производ има копче кое содржи опции за управување со пратката;
  • Клиентот ја одбира опцијата Барање за рекламација;
  • Откако ќе ја избере опцијата Барање за рекламација, се отвора прозорец каде што треба да избере кој производ е предмет на приговорот. По изборот, неопходно е да се избере причината за рекламацијата:

Напомена: за секој одбран производ ќе се поднесе барање за рекламација во системот на Ananas.

Забелешка: производите за кои не е можно да се поднесе барање за рекламација (на пр. истечен законски рок поврзан со усогласеноста на производот) не може да се изберат.

  • Кога ќе се изберат производите за кои треба да се поднесе барање за рекламација, клиентот треба да кликне на копчето „Креирај барање за рекламација“;
  • По успешноto креирање на рекламацијата, ќе се прикаже екран со порака дека процесот е успешно завршен;
  • По креирањето, системот на Ananas автоматски испраќа е-mail известувања на: е-mail адресата на Центарот за Поддршка на Ananas, на е-mail адресата на клиентот што ја креирал нарачката и на е-mail адресата на продавачот чиј производ е предмет на рекламација.

Забелешка: известувањето е исто како кога клиентот ќе поднесе барање за рекламација на Ananas платформата.

Друг начин на кој можеш да поднесеш барање за рекламација е преку формуларот за контакт на делот од страницата насловен како “Пиши ни”, кој се наоѓа во горниот лев агол.

Конечно, можно е да поднесеш барање за рекламација со повикување на бројот: 0800 44400 и одбирање на опцијата 4.

Можеш и директно да контактираш и со продавачот на мало од кого го имаш купено производот, но наш совет е да го поднесеш барањето за рекламација преку нас за да можеме да ти помогнеме во процесот на решавање на проблемот/рекламацијата на производот.

За да пријавиш рекламација, потребно е да прикажеш соодветен доказ за купување. Секоја пратка доаѓа со документација (првенствено спецификација за фактура и нарачка) која може да послужи како доказ и затоа е важно истата да се чува до истекот на периодот од две години во кој Трговецот е одговорен за несообразноста на производот, односно додека важи гарантниот период во случај производителот да издаде гарантна картичка.

Кога ќе пријавиш рекламација, ние ќе го потврдиме приемот на рекламацијата и ќе те информираме за бројот под кој е поднесена. Одговор на приговорот ќе добиеш најдоцна во рок од 8 дена од приемот на приговорот.

Многу е важно да поднесеш рекламација што е можно поскоро и детално да го опишеш проблемот со кој се соочуваш. Ако ни испратиш слики кои го прикажуваат производот и проблемот, ќе ни помогнеш да ти одговориме побрзо и подобро.

Поплаки поврзани со испорака (поплаки во првите 24 часа од испораката)

Ако твојата поплака се однесува на проблем во врска со испораката (на пр., испорачан ти е оштетен или погрешен производ и друго), важно е да ни ја пријавиш поплаката во најбрз можен рок. По можност во рок од 24 часа од моментот на прием на пратката. На тој начин ќе реагираме брзо и ќе одговориме на твојата поплака.

Исто така, ќе креираме барање за курирската служба да го подигне рекламираниот производ од твојата адреса.

Доколку рекламираниот производ е испорачан од Ananas Директ, курирските служби Еко Логистик Сервис и Тотал Пост Логистик ќе ја подигнат пратката бесплатно.

Доколку рекламираниот производ бил испорачан од магацинот на трговецот на мало (ДС), курирските услуги се наплаќаат од продавачот или услугата за транспорт.

Доколку се испорача оштетен производ, курирската служба прави евиденција за тоа и во повеќето случаи ја носи пратката со себе. Поради оваа причина, пратката не треба да се препакува, туку да се остави како што пристигнала.

Ако е испорачан погрешен производ, спакувај го соодветно за понатамошен транспорт. Сè што пристигнува е спакувано (производ, фактура, испратница и сл). Од тебе зависи дали соодветно ќе биде спакуван производот за транспорт за да се избегне можноста за оштетување (види ги Упатствата за пакување на пакетот).

Со пријавување поплака во рок од 24 часа од добивањето на производот, ни помагаш да го сториме тоа многу брзо, доколку решението за приговор вклучува враќање на парични средства.

Ако заклучиме дека твојата поплака не се однесува на проблем што се јавува во врска со испораката на производот, туку на усогласеност, ќе ја проследиме до трговецот кој го предал производот за понатамошно решавање. Се разбира, ние продолжуваме да го следиме целиот процес.

Во секое време, можеш да го провериш моменталниот статус, директно на платформата или со контактирање на Поддршката за корисници.

И секако, советот кој вреди да се повтори е да не ја прифаќаш пратката доколку има видливи знаци на оштетување на амбалажата.

За сите детали за правата на потрошувачите во врска со неусогласеноста на производот и поплаките можеш да дознаеш во делот од страницата насловен како “Општи услови за купување и користење”, каде детално се наведени правата пропишани со Законот за заштита на потрошувачите.

Враќање на производот

Можам ли да го вратам производот?

Доколку сѐ е во ред со производот, имаш можност повторно да размислиш и да не известиш најдоцна во рок од 14 дена од моментот на испорака на нарачката дека сакаш да го откажеш купувањето и да го вратиш производот. Можеш да го направиш тоа поради било која причина. Единствениот услов е производот да не се користи.

Не е неопходно да ни објаснуваш зошто сакаш да го вратиш купениот производ. Треба само да не известиш дека сакаш да го вратиш. Можеш да го направиш ова преку платформата на делот од страницата насловен како “Нарачки и поплаки” или преку контакт формата на делот од страницата насловен како “Пиши ни”.

Доколку сакаш да поднесеш барање за откажување во врска со кој било производ купен на нашата електронска платформа, тоа можеш да го направиш преку платформата на делот од страницата за нарачки и поплаки. Чекорите се следниве:

  • Прво, клиентот треба да отиде на списокот со нарачки и да ја избере нарачката за која сака да креира барање за враќање со кликнување на ID-то на нарачката;
  • По изборот на нарачката, Клиентот се префрла на делот од страницата каде се наоѓа таа нарачка и каде што може да ги види сите пратки кои се дел од нарачката. Има копче на секоја пратка што содржи опции за управување со твојата нарачка;
  • Клиентот ја избира опцијата Барање за откажување;
  • Откако ќе ја избереш опцијата за откажување, се отвора прозорец каде што треба да избереш кој производ е предмет на барањето за откажување:

Забелешка: за секој одбран производ ќе се креира барање за откажување во системот на Ananas.

Забелешка: производите за кои не е возможно да се креира барање за откажување (на пр. законскиот рок од 14 дена од денот на испораката е поминат) не може да се изберат.

  • Кога ќе се изберат производите за кои треба да се поднесе барање за откажување, Клиентот треба да кликне на копчето „Испрати барање за откажување“.
  • По успешното креирање на барањето за откажување, ќе се прикаже екран со порака дека процесот е успешно завршен;
  • По креирањето, системот на Ananas автоматски испраќа е-mail известувања на: е-mail адресата на Центарот за Поддршка на Ananas, на е-mail адресата на клиентот што ја креирал нарачката и на е-mail адресата на продавачот чиј производ е предмет на рекламација.

Забелешка: известувањето е исто како кога клиентот ќе поднесе барање на платформата на Ananas.

Друг начин на кој можеш да поднесеш барање за откажување е преку контакт формата, односно со кликнување на копчето “Пиши ни” кое се наоѓа во горниот лев агол.

Конечно, можно е да поднесеш барање за откажување со повикување на бројот 0800 44400 и избирање на опцијата 4.

Исто така, можеш да го испратиш пополнетиот и скенираниот формулар за откажување што ти го доставуваме заедно со спецификацијата и фактурите на нашата е-mail адреса support@ananas.mk.

Откако ќе го добиеме твоето барање, ќе ти испратиме потврда за прием.

Откако ќе не известиш или ќе го доставиш пополнетиот формулар за откажување, должен си да ни го вратиш производот без одлагање, а најдоцна во рок од 14 дена. Го враќаш производот на адресата на испраќачот, која можеш да ја видите во адресарот на пакувањето.

Адресарот се лепи при подготовка на пакетот. Ако поради некоја причина адресарот стана нечитлив по отворањето, јави ни се на 0800 44400 опција 4 или пиши ни на делот на страницата насловен како “Пиши ни”.

Важно: во овој случај ти ги сносиш директните трошоци за враќање на производот.

Пожелно е производот што го враќаш да биде во оригиналното пакување и без видливи знаци на употреба со целата придружна документација. Целосно твоја одговорност е намалената вредност на производот предизвикана како резултат на ракување со производот на начин кој не е соодветен, односно го надминува она што е неопходно за да се утврди природата, карактеристиките и функционалноста на производот. Доколку се утврди дека производот е неисправен или оштетен по вина на потрошувачот до тој степен што производот повеќе не може да се продава, враќањето на уплатениот износ ќе биде одбиено и производот ќе му биде вратен на потрошувачот на негова сметка.

Откако ќе не известиш или ќе го доставиш пополнетиот формулар за откажување, најдоцна во рок од 14 дена ќе ти ја вратиме уплатената сума, која ја вклучува вредноста на производот и соодветниот дел од трошоците за испорака. Можеме да го одложиме плаќањето на износот додека не го добиеме производот што ни го враќаш или додека не ни доставиш доказ дека си го испратил производот.

Во секој случај, тука е исто така важно да ни испратиш барање за откажување и да ни го вратиш производот што е можно поскоро, за да можеме што поскоро да ти ги вратиме средствата што ги имаш потршено за истиот.

Враќањето зависи од начинот на плаќање:

  • доколку нарачката е платена со платежна картичка, рефундирањето ќе се изврши со рефундирање на средствата на картичката (во случај кога враќањето на картичката не е изводливо од било која причина, средствата ќе бидат уплатени на тековната сметка со претходна согласност на потрошувачот);
  • доколку нарачката е платена во готово при достава, средствата ќе се уплатат исклучиво на тековната сметка на потрошувачот.

Во случај на рефундирање на тековна сметка, потребно е да ни го испратиш бројот на твојата тековна сметка на нашата е-mail адреса за да можеме непречено да ти ги рефундираме средствата.

Сите детали за правата на потрошувачите во врска со откажувањето на купувањето и враќањето на производот можеш да ги дознаеш на делот од страницата насловен како “Општи услови за купување и користење”, каде што правата пропишани со Законот за заштита на потрошувачите се наведени во повеќе детали.

Кои се чекорите при откажување на купувањето, што треба да направам?

  1. Барање за откажување
  • На делот од страницата насловен како “Нарачки и поплаки” избери го производот од нарачката за враќање;
  • Преку формуларот за контакт на страницата за поддршка на клиентите, односно со кликнување на копчето „Пиши ни“ во горниот лев агол;
  • Повикувајќи се на бројот: 0800 44400 и избирање на опцијата 4.

По успешното поднесување на барањето за откажување, ќе добиеш потврда за прием на барањето на е-mail.

  1. Курирската служба го собира пакетот за враќање

Можеме да договориме враќање преку нашите курирски услуги, но трошоците се на товар на потрошувачот. Производот може да се подигне од потрошувачот преку курирска служба ангажирана од Ananas, според ценовникот достапен на ananas.mk..

  1. Независен избор на услуга за транспорт на пакети

Потрошувачот може, наместо нашата понуда на превозници, сам да си го избере начинот и транспортот на производите. 

Што треба да спакувам при враќање на производот?

Доколку се работи за враќање поради оштетување на испорачаните производи, истото го пријавуваме до курирската служба. Курирската служба излегува на терен и прави евиденција за тоа, а во повеќето случаи со себе ја носи и пратката. Поради оваа причина, не треба да се препакува, туку да се остави како што пристигнала истата. Доколку е испорачан погрешен производ, спакувај го соодветно за понатамошен транспорт. Потрошувачот пакува сè што има добиено (производ, фактура, испратница и сл.).

Те замолуваме да го спакуваш производот на пропишаниот или вообичаен начин за да не предизвикаш штета, да ја загрозиш безбедноста на луѓето или производите, што значи ставање на пратката во соодветно пакување (плик, кутија и сл.) за да се обезбеди содржината на пратката. При пакувањето, земи ја пво редвид природата на производот, т.е. транспортните карактеристики на предметите што се враќаат.

Ако повеќе производи се испратени во една кутија, важно е истите да бидат одделени еден од друг. Кревките и лесно кршливи предмети треба да бидат одделени едни од други и да има растојание помеѓу аглите, страните, горниот и долниот дел од кутијата. Секој предмет треба да има минимум 5цм слободен простор од ѕидовите на кутијата и да биде обложен со обична или стреч фолија. Со ова драстично се спречува оштетувањето што може да настане од допирањето на предметите еден со друг, кое најчесто се случува поради вибрации, надворешни удари и/или влијанија. 

За гореспоменатото обезбедување на пратката за транспортирање можете да го користите пакувањето во кое ти е доставена пратката, доколку истото е сочувано.

Колку чини да се врати производ?

Во случај на откажување, купувачот ги сноси директните трошоци за враќање на производот.

Кога можам да очекувам враќање на финансиските средства и дали сè во целост ќе ми биде вратено?

Откако ќе не известиш или ќе поднесеш пополнет формулар за откажување, најдоцна во рок од 14 дена ќе ти ја вратиме исплатената сума, која ја вклучува вредноста на производот и соодветниот дел од трошоците за испорака.

Можеме да го одложиме плаќањето на износот додека не го добиеме производот што ни го враќаш или додека не ни доставиш доказ дека производот е тргнат назад.

Се препорачува производот што го враќаш да биде вратен во оригинално пакување и без видливи знаци на употреба заедно со целата придружна документација.

Одговорноста за евентуалната намалена вредност на производот што се јавува како резултат на ракување со производот на начин кој не е соодветен, односно го надминува потребното за да се утврди природата, карактеристиките и функционалноста на производот е целосно твоја.

Доколку се утврди дека производот е неисправен или оштетен поради директна вина на купувачот до тој степен што производот повеќе не може да се продава, враќањето на уплатениот износ ќе биде одбиено и производот ќе биде вратен на сметка на потрошувачот.

11. Продажба

Кои квалификации и каква документација е потребна за продажба преку платформата Ananas?

За да се регистрираш и да ги понудиш твоите производи на клиентите на платформата Ananas, потребно е:

  • да бидеш правно лице или претприемач кој во согласност со Законот за трговија може да врши трговски дејствија;
  • ги исполнуваш сите услови за вршење на малопродажба;
  • имаш EAN кодови за секоја ставка и за секоја варијација на ставка;
  • гарантираш дека ги имаш сите потребни дозволи, лиценци и сертификати за продажба на асортиманот што го нудиш и/или дека нема законски пречки за продажба на асортиманот што го нудиш.

Доколку си потенцијален партнер кој ги исполнува сите претходно споменати услови, можеш да не контактираш на: prodazba@ananas.mk

Дали е можна промена на сопственоста на профилот на Ananas?

Сопственоста на профилот е поврзана со договорот потпишан со Ananas. Со промена на договорот, можно е да се промени сопственоста на профилот.

Што се случува кога има повеќе добавувачи за исти артикли?

Една од главните карактеристики на платформата ananas.mk и модeлот на функционирање е тоа што еден производ може да биде понуден од неколку различни продавачи. Клиентот може да избере од кој продавач ќе го купи производот, во зависност од понудената цена и брзина на испорака. Алгоритамот, врз основа на кој работи пребарувањето, ги дава резултатите врз основа на неколку параметри како што се:

  • Цена;
  • Брзина на испорака (која најмногу зависи од тоа дали твојот производ е лоциран во Ananas Директ или испратен преку моделот dropshipping);
  • Твојата ранг листа (златна, сребрена и/или бронзена значка).

Дали морам да бидам овластен дистрибутер на брендот кој го продавам?

Не е неопходно продавачот да биде овластен дистрибутер. Треба да гарантираш дека ги имаш сите потребни дозволи, лиценци и сертификати за продажба на асортиманот што го нудиш.

Дали е задолжително да имам своја веб страна?

За многу продавачи, во иднина, ananas.mk ќе биде единствениот канал за онлајн продажба. Ова значи дека не треба да имаш сопствена веб-страна или веб-продавница за да ги нудиш твоите производи во онлајн светот.

Која е цената за додавање на производи на Ananas?

Додавањето на производи е целосно бесплатно.

Која е цената на доставата преку Ananas платформата (Ananas Директ), а која е за сопствена достава? (dropshipping)?

Цената за испорака на пакетот до крајните клиенти не се разликува во зависност од тоа дали производот доаѓа од Ananas Директ или преку dropshipping.

Кој е трошокот за трансфер на пари?

Целокупните трошоци за трансфер на пари се на товар на ananas.mk.

Колкaв капитал ми е потребен за да почнам со продажба на ananas.mk?

Она што е навистина уникатно за ananas.mk платформата е тоа што се работи за нов и висококвалитетен продажен канал кој не бара никаква почетна инвестиција. Присуството на ananas.mk е потполно бесплатно, а сите дополнителни маркетинг активности што сакаш да ги користиш се ad hoc.

Како да се пријавам за достава преку ananas.mk платформата? (Ananas Директ)?

Доколку си заинтересиран твоите производи да бидат испратени до крајниот купувач од Центарот Ananas Директ, треба да го контактираш продажниот тим на Ananas преку: prodazba@ananas.mk.

На кој начин функционира самостојната достава? (Dropshipping)

Кога ќе добиеш известување за нарачката на твојот портал за продавачи и преку е-mail, потребно е да го известиш тимот на Ananas преку порталот за продавачи во зададениот рок, кој претходно заедно го дефинираме во согласност со твоите очекувања и можности и го наведуваме во договорот за соработка (на пр. 24 часа). Следно, преку порталот за продавачи, твојата пратка е подготвена да ја подигне курирката служба на Ananas која што во најбрз можен рок ја доставува нарачката до крајниот клиент. Оваа информација автоматски стигнува до нас кога ќе ја испечатиш адресницата за твојата пратка од порталот на продавачот. Исто така, ќе имаш можност последователно да не известуваш во дефинираниот рок дека артиклот го нема на залиха и не може да се достави до Клиентот.

После колку време производот станува видлив за клиентите по доставата во Ananas Директ?

Твојот производ е видлив на платформата веднаш по успешното додавање, т.е. кога тимот на Ananas ги внесува производите според договорените провизии и со тоа потврдува дека асортиманот е подготвен за објавување.

Постојат ли специфични барања во однос на пакувањето на производите?

Во моментов не постојат. Ananas го задржува правото да го стандардизира пакувањето на производите испратени од продавачот директно од неговиот магацин или малопродажен објект во секое време.

Што се случува со производот по враќање од страна на купувачот?

Производот секогаш се враќа на адресата од кој е испратен (на пример, ако пратката е од Ananas Директ, се враќа на Ananas Директ), а потоа се постапува во согласност со законот.

Дали можам да внесам производи без EAN код?

За да внесеш производ на Ananas, неопходно е секој SKU да има посебен EAN код.

Доколку имам некаков проблем, на кого и каде можам да се обратам за помош?

Доколку ти е потребна нашата помош, контактирај не на телефонскиот број 0800 44400 опција 5.

Кои се условите за враќање на производот од страна на корисникот?

Сите важечки услови се во согласност со Законот за заштита на потрошувачите.

Како ги решаваме рекламациите со оштетените производи, кога оштетувањето е настанато при транспорт?

Прво, се одредува каде, т.е. како настанала штетата. Во зависност од ова, одговорното лице ќе одлучи за начинот и динамиката на надоместување. Ова е детално регулирано во Анексот на Договорот.

Во случај на откажување на нарачката во рок од 14 дена по доставувањето, кој ги сноси трошоците за поврат и кои се обврските на купувачот при враќање на неискористен производ во оригиналното пакување?

Трошоците за враќање на производите ги сноси купувачот. На купувачот ќе му биде вратена целата сума на пратката + трошоци за испорака доколку го вратил неоштетениот производ, сето ова во согласност со Законот за заштита на потрошувачите.

Гарантен рок - на кого се упатува рекламацијата?

Ananas ќе добие поплаки кои потрошувачот ги изјавува сè со цел остварување на своите права, а пред сè доколку испорачаната пратка не е во согласност со договорот.

За производот кој го нема на залиха, а Клиентот уредно го нарачал и платил, како и придружната услуга за испорака, Ananas преку EN директно ќе му ја врати целосната сума на клиентот во рокот дефиниран со закон.

Доколку поплаката на клиентот се однесува на проблем што се јавува во врска со испорака на пратки (на пр. оштетен или погрешен производ му бил испорачан на клиентот итн.), Ananas, во согласност со специјално пропишаните процедури поврзани со испорака на пратки на клиенти и ако конкретниот предлог за решавање на приговорот вклучува враќање на финансиски средства, во рок од 15 дена од моментот на нарачување на пратката од страна на Клиентот ќе се изврши враќање на финансиските средства на Клиентот.

Во согласност со Законот за заштита на потрошувачите, продавачот на производи одговара за несообразноста на производите во рок од две години од датумот на пренос на ризикот на потрошувачот (датумот на испорака). 

Спротивно на тоа, секоја изјава со која неговиот добавувач (продавач или производител) дава (дополнително) ветување во врска со производите е правно обврзувачка според условите дадени во изјавата, како и во рекламирањето поврзано со таа изјава. Во согласност со тоа, потребно е да постапи лицето што ја дава изјавата.

Не продавам на физичка локација, немам фискална каса и бар кодови, дали можам да продавам на Ananas?

За да се регистрираш и да станеш продавач на платформата Ananas и да ги понудиш твоите производи на клиентите, потребно е:

  • да си правно лице или претприемач кој во согласност со законот за трговија може да врши трговија;
  • ги исполнуваш сите услови за вршење на малопродажба;
  • имаш EAN кодови за секоја ставка и за секоја варијација на ставка;
  • гарантираш дека ги имаш сите потребни дозволи, лиценци и сертификати за продажба на асортиманот што го нудиш и/или дека нема законски пречки за продажба на асортиманот што го нудиш;

Доколку си потенцијален партнер кој ги исполнува сите претходно споменати услови, можеш да не контактираш на: prodazba@ananas.mk.

Кои се бенефитите за достава на мојот асортиман во Ananas Директ центар?

Ananas е прва платформа за е-трговија во регионот со сопствена логистика т.е. Fulfilment centar кој ќе го користат сите негови партнери. Нашите партнери ќе имаат можност да ги користат капацитетите на логистичкиот центар Quehenberger кој е наш лојален партнер. Логистичкиот центар е сметен во мултифункционалната зона Чојлија на само 17 км од Скопје.

Придобивките од користењето на Ananas Директ за продавачи се следниве: 

  • Тимот на Ananas ја презема целата оперативна работа поврзана со управувањето со нарачките, изборот на производи и пакувањето, што значително им ја олеснува работата на продавачите;
  • За производите што се чуваат во нашиот Fulfilment centar гарантираме испорака во рок од 24 часа за нарачки на територија на Скопје и 1-4 работни дена на територија на целата држава во зависност од далечината на местото на достава.
  • Производите на Ananas Директ имаат свој посебен филтер што клиентите ќе го користат кога ќе сакаат да купат производи за кои знаат дека ќе пристигнат до посакуваните адреси во наредните 24 часа;
  • Алгоритамот според кој работи пребарувањето ќе даде приоритет на производи кои се испраќаат директно од нашиот магацин, што значи дека тие артикли ќе имаат поголем сообраќај, видливост и продажба;
  • Сите производи што се дел од базата на Ananas Директ ќе имаат специјална значка која ќе означува брза и сигурна испорака до твоите клиенти;

Како се формира малопродажната цена?

Малопродажната цена е целосно формирана од продавачот. Цената прикажана на крајниот потрошувач на ananas.mk е малопродажната цена со ДДВ.

Maestro credit card iconMaster credit card iconvisa secure card iconDiners card icon
Maestro credit card iconMaster credit card iconvisa secure card iconDiners card icon

Известување за колачиња

При користење на која било страница на веб-страницата ananas.mk, компанијата Ананас може да зачува одредени информации на уредот на корисникот, преку „колачиња“.